مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-03سياسي

بررسی مواضع و بیانات اثرگذار امام خمینی (ره) در حوزه دفاع مقدس


به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب، برخی از مواضع و بیانات اثرگذار ایشان در حوزه دفاع مقدس، سطوح ملی و بین المللی منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آنچه که مسلم است این است که خط مشی انقلاب اسلامی ما چه در قبل از پیروزی انقلاب و چه بعد از آن نشأت گرفته از تفکرات ناب و زلال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) می باشد.

در این بین یکی از وقایع و حوزه هایی که نقش بیانات، مواضع و اندیشه های امام (ره) در هدایت و راهبری آن بیش از پیش نمایان است؛ حوزه جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است که بخش قابل توجه ای از تاریخ انقلاب اسلامی را در بر می گیرد.

امام خمینی (ره) با درک و بینش سیاسی و الهی و رهبری کاریزماتیک بالای خود، نقش قابل توجهی در بسیج عمومی در دفاع از کشور در برابر تهاجم دشمن، اتحاد و و حدت ملی، خنثی سازی توطئه های داخلی و خارجی و اتمام عزتمندانه این جنگ به نفع جمهوری اسلامی داشتند.

به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب، برخی از مواضع و بیانات اثرگذار ایشان در حوزه دفاع مقدس، سطوح ملی و بین المللی منتشر می شود: 28 فروردین 1359 اگر به کشور تجاوز کنند، دفاع بر همه واجب است اگر به کشور ما، کشور اسلامی ما هجوم بکنند و بخواهند تعدی بکنند، تجاوز بکنند، بر همه افراد مملکت، بر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مواضع و بیانات اثرگذار امام خمینی (ره) در حوزه دفاع مقدس

بررسی مواضع و بیانات اثرگذار امام خمینی (ره) در حوزه دفاع مقدس