مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:112023-06-21سياسي

کیفرخواست پرونده برخی نیروهای مسلح در حمله تروریستی به حرم شاهچرا غ (ع)صادر شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، قوام کریمی امروز در حاشیه نشست خبری رییس کل دادگستری استان فارس به خبرنگاران گفت: تمام جرایم به صورت خاص در نیروهای نظامی و انتظامی ارتش، سپاه و مجموعه وزارت دفاع و جرایم خاص پرسنل وزارت اطلاعات در سازمان قضایی نیروهای مسلح رسیدگی می شود و هرجا کوتاهی و بی مبالاتی به وجود آمده باشد پاسخگو خواهیم بود.

وی ادامه داد: امنیت مردم و اقتدار نیروهای مسلح دو مولفه توامان است وهرجاکه کوتاهی صورت گرفته باشد سازمان قضایی در این راستا ورود کرده و اقدامات لازم را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید حکم اعدام 2 تروریست حرم شاهچراغ در خیابان 9 دی اجرا می شود وی در خصوص آخرین جزییات پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اظهار داشت: در روز 4 آبان ماه سال گذشته که دستگاه قضایی و امنیتی دچارمسئله اغتشاشات بود و طبیعتا حراست و حفاظت از حرم مطهر در آن زمان به طورخاص پیش بینی نشده بود؛ همچنین توان عمده نیروهای مسلح برای جلوگیری از اغتشاشات بود که دشمن از همین فرصت استفاده کرد که تروریست وارد حرم شاهچراغ (ع) شد خادم شاهچراغ ع را به رگبار بست و آن جنایت را رقم زد.

  کریمی تصریح کرد: در همان زمان  نیروهای یگان امداد ظرف 3 دقیقه ورود کردند و یکی از نیروهای سپاه در آن محل حضور یافت اما به دلیل حفظ جان مردم تیراندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست پرونده برخی نیروهای مسلح در حمله تروریستی به حرم شاهچرا غ (ع)صادر شده است

کیفرخواست پرونده برخی نیروهای مسلح در حمله تروریستی به حرم شاهچرا غ (ع)صادر شده است