مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-05سياسي

پیروی از ولایت فقیه کلید عبور سربلند از فتنه های گوناگون است


پیروی از ولایت فقیه کلید عبور سربلند از فتنه های گوناگون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، سردار احمدرضا رادان ظهر دوشنبه در جمع راهپیمایان 15 خرداد پیشوا طی سخنانی گفت: 15 خرداد یادآور حماسه ها و نهضت شهادت است، 15 خرداد عزت و اقتدار را در اذهان جامعه ماندگار کرده است، قیام 15 خرداد به این دلیل در ذهن ها ماندگار شد که بر اساس اصول و اعتقادات دینی شکل گرفت، عوامل و ویژگی های قیام 15 خرداد نیز باید تبیین شود.

فرمانده فراجا با بیان این که قیامی که در 12 محرم سال 42 شکل گرفت، بر اساس آمار رسمی به چندین هزار نفر می رسد، گفت: هدف از قیام 15 خرداد دفاع از مرجعیت بود که در این مسیر نیز برخی به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: مردم دیار ورامین کفن پوشان حماسه خلق می کنند و با وجود آنکه دشمن تا دندان مسلح و تیر و گلوله در انتظار آن ها است، اعلام می کنند که شهادت برای آن ها در این مسیر افتخار است و جان بر کف در این مسیر حرکت می کنند، قیام 15 خرداد شور داشت ولی شعور مشرف بر شور بود.

رادان افزود: شهدای قیام 15 خرداد سال 42 شعار دفاع از امامت و ولایت فقیه سر دادند، همانند شعاری که رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم سر دادند، آنان به تکلیف خود در آن زمان عمل کردند، بسیجی بودن از ویژگی های قیام 15 خرداد بود که در سال 57 به اوج خود رسید و باعث پیروزی انقلاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروی از ولایت فقیه کلید عبور سربلند از فتنه های گوناگون است

پیروی از ولایت فقیه کلید عبور سربلند از فتنه های گوناگون است