مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-18بين الملل

از نظر رای دهندگان آمریکایی ترامپ «مجرم» و بایدن «پیر» است


از نظر رای دهندگان آمریکایی کلمه «مجرم» بهترین توصیف برای دونالد ترامپ و همچنین کلمه «فاشیست» بهترین توصیف برای رقیبش در انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نتایج یک مطالعه مشخص کرد، از نظر بیشتر رای دهندگان آمریکایی کلمه مجرم بهترین توصیف برای دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا و همچنین کلمه فاشیست بهترین توصیف کننده ران دسانتیس ، رقیب او در انتخابات تعیین نامزد ریاست جمهوری جمهوریخواهان است.

به نوشته روزنامه دیلی میل ، طبق نظرسنجی که شرکت افکار سنجی جی.

ال پارتنرز انجام داد، رای دهندگان آمریکایی به ترتیب سه کلمه مجرم و سپس خطرناک و چندش آور را بهترین توصیف یک کلمه ای برای دونالد ترامپ انتخاب کردند.

شرکت کنندگان این نظرسنجی در پاسخ به سوال مشابهی درباره ران دسانتیس ، رقیب دونالد ترامپ در رقابت مقدماتی حزب جمهوریخواه به ترتیب بیشترین انتخاب، سه کلمه فاشیست ، نژادپرست و رهبر را به عنوان بهترین توصیف کننده های این فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا برگزیدند.

همین سوال از شرکت کنندگان این نظرخواهی درباره جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا هم پرسیده شد و بیشترین کلماتی که در توصیف او انتخاب شد به ترتیب عبارتند از: پیر ، بی کفایت ، فرتوت و فاسد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نظر رای دهندگان آمریکایی ترامپ «مجرم» و بایدن «پیر» است

از نظر رای دهندگان آمریکایی ترامپ «مجرم» و بایدن «پیر» است