مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-17اقتصادي

تولید 3 میلیون تن محصولات کشاورزی در استان مرکزی


مدیرکل جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: تولید بیش از 3 میلیون تن محصولات کشاورزی در مرکزی انجام می شود و این استان در بسیاری از بخش های کشاورزی پیشرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی صفری ظهر شنبه در گردهمایی جهادگران و سنگرسازان استان های مرکزی و کردستان در اراک اظهار داشت: فرهنگی که جهادگران و سنگرسازان بی سنگر در دفاع مقدس پایه گذار آن بودند امروز مایه عزت، افتخار و کرامت ما است و امروز کلید واژه حل مشکلات کشور فرهنگ و روحیه جهادی است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود: امروز باید خاطرات ارزشمند و تجربه های جهادگران، رزمندگان و سنگر سازان بی سنگر باید بیان و تبیین شود و انتقال روحیات آن الگوهای ارزشمند به نسل جوان یک ضرورت مهم است.

وی ادامه داد: استان مرکزی در دفاع مقدس عملکرد درخشانی در حوزه جهادگران و سنگر سازان بی سنگر به ماندگار گذاشته و جهاد سازندگی امروز راه و منش آن الگوها را ادامه می دهد.

صفری اضافه کرد: استان مرکزی علیرغم اینکه یک استان صنعتی است اما در حوزه کشاورزی حرف برای گفتن دارد و جز 10 استان برتر در حوزه های مختلف کشاورزی در کشور است.

وی تحقق امنیت غذایی را مهمترین هدف و رسالت جهاد کشاورزی دانست و گفت: خوشبختانه در تحقق این مهم طی سال های گذشته اقدامات بزرگی انجام شده که با قوت ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 3 میلیون تن محصولات کشاورزی در استان مرکزی

تولید 3 میلیون تن محصولات کشاورزی در استان مرکزی