مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 19:122023-05-30پزشكي

تأسیس نخستین شهرک دانش بنیان به نام «شهید سلیمانی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش این وزارتخانه برای ایجاد شهرک های دانش بنیان علوم پزشکی، از تأسیس شهرک شهید سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی روز سه شنبه در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث اظهار داشت: باعث افتخار است که جوانان و دانشمندان ما در حوزه تجهیزات پزشکی چه در ارتباط با تجهیزات سرمایه ای و چه تجهیزات مصرفی در حال فعالیت و نوآوری هستند.

وی ادامه داد: در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث بیش از 500 غرفه در حوزه های گوناگون سلامت برپا شده و نمایندگان 25 کشور در نمایشگاه حضور دارند و اکنون حضور بیش از 120 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه ایران هلث موجب امیدواری است و برخی از کالاهایی که توسط شرکت های دانش بنیان تولید می شوند، کالاهای منحصر بفردی است.

عین اللهی تصریح کرد: به طور کلی نمایشگاه بین المللی ایران هلث امسال نسبت به سال گذشته ارتقای کمی و کیفی داشته و امیدواریم بتوانیم تجهیزات پزشکی را متناسب با نیازهای کشورمان تولید کنیم.

40 درصد از نیاز تجهیزات پزشکی در داخل کشور تولید می شود وزیر بهداشت تصریح کرد: اکنون 40 درصد از نیاز تجهیزات پزشکی در داخل کشور تولید می شود و 60 درصد وارداتی است؛ نزدیک به یک میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس نخستین شهرک دانش بنیان به نام «شهید سلیمانی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

تأسیس نخستین شهرک دانش بنیان به نام «شهید سلیمانی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران