مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-02سياسي

عملیات اتصال ایستگاه پشتیبان کارخانه سیمان ایلام رو به پایان است


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: عملیات اتصال ایستگاه 20هزارپشتیبان کارخانه سیمان در حال اتمام است و هفته دولت به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از استان ایلام، محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام صبح روز جمعه در دیدار با فرماندار چرداول گفت: با هدف دستیابی به گاز پایدار در شهرستان های سیروان و چرداول، ایستگاه CGS لومار و کارخانه سیمان ایلام درهفته دولت امسال به بهرداری می رسد.

وی افزود: با نصب و راه اندازی این ایستگاه، علاوه بر تضمین پایداری گاز دراین 2 شهرستان، قدم های قابل قبولی در حوزه پدافند غیرعامل نیز برداشته می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه شهرستان چرداول یکی از مناطق سبز استان در حوزه گازرسانی است، تصریح کرد: در حال حاضر همه مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

کشاورز با اشاره به اینکه 4 شهر و 79 روستای چرداول از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، ادامه داد: هم اکنون بیش از 15 هزار و 350 خانوار در مناطق شهری و روستایی چرداول مشترک گاز هستند.

وی با اشاره به اینکه تمامی شهرک های صنعتی سطح شهرستان چرداول گازدار هستند، گفت: شرکت گاز استان در راستای تحقق نامگذاری امسال به واحدهای صنعتی و تولیدی توجه ویژه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اتصال ایستگاه پشتیبان کارخانه سیمان ایلام رو به پایان است

عملیات اتصال ایستگاه پشتیبان کارخانه سیمان ایلام رو به پایان است