مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-10سياسي

کیفیت خودرو هر سال پایین تر می آید و قیمت آن گران تر می شود


موشک هایپرسونیک «فتاح» حاصل نگاه «ما می توانیم» است و سایر مجموعه ها از جمله صنعت خودروسازی باید از آن درس بگیرند؛ نه اینکه هر سال کیفیت خودرو پایین تر بیاید و قیمت آن گران تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، حجت الاسلام سیدعلیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار ظهر امروز در جمع شماری از مردم گرمسار، به رونمایی از موشک مافوق صوت فتاح اشاره کرد و آن را افتخارآفرینی بزرگی برای انقلاب و کشور اسلامی ایران عنوان کرد.

وی از دانشمندان جوان و مؤمنی که این افتخار بزرگ را با تلاشی مجاهدانه رقم زده اند، قدردانی کرد.

امام جمعه گرمسار به درس ها و پیام های این دستاورد اشاره کرد و آن را محصول ایمان و امیدی دانست که رهبر معظم انقلاب آن را در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به عنوان دو نکته بسیار مهم در مسیر پیشرفت انقلاب و نظام عنوان کردند.

امید و ایمان در حرکت انقلابی امام آرامی با بیان اینکه امید و ایمان در حرکت انقلابی امام خمینی (ره) جریان داشت و تفکر امام راحل را به جلو می برد، افزود: موشک هایپرسونیک فتاح حاصل نیروی امید، ایمان و ما می توانیم است؛ وگرنه مگر می شود با این تحریم های عجیب و غریب، دستاوردی این چنین به دست آید و ایران چهارمین کشور دنیا در دستیابی به این دستاورد بزرگ شود؟ وی از دیگر درس های این دستاورد بزرگ را اعتماد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت خودرو هر سال پایین تر می آید و قیمت آن گران تر می شود

کیفیت خودرو هر سال پایین تر می آید و قیمت آن گران تر می شود