مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:562023-05-29اقتصادي

واحدهای مسکونی خالی در کرمانشاه دیگر خاک نمی خورند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا آمویی سرپرست فرمانداری کرمانشاه در نشست ستاد ساماندهی اجاره بهای مسکن که امروز در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه فصل نقل و انتقال است، نگرانی از افزایش اجاره بها و ودیعه مسکن یکی از مطالبات و دغدغه مهم مردم است که رعایت عدل، انصاف و نوعدوستی موجر با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر از الزامات است.

وی با اشاره بر اعلام مالیات بر خانه های خالی، ادامه داد: خانه های خالی از سکنه با همکاری رسانه ها شناسایی و تعیین تکلیف خواهند شد، یا باید فروخته شوند و یا باید در اختیار افراد در راستای رهن و اجاره قرار گیرند در غیر این صورت شامل مالیات خواهد شد که در سال اول 6 درصد، در سال دوم 12 درصد و در سال سوم 18 درصد مالیات به این واحدها تعلق خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته 700 ملک خالی در شهر کرمانشاه شناسایی شده، اضافه کرد: براساس جمع بندی گزارش ها حدود 8 هزار واحد مسکونی در کرمانشاه خالی است.

وی از نظارت بر اجاره بهای مسکن خبر داد و خاطرنشان کرد: ملاک افزایش قیمت تا 20 درصد اعلام شده در این راستا برای به حداقل رساندن تخلفات، گشت های مشترک بازرسی(پلیس اماکن، حوزه بازرسی اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی با همراهی دستگاه قضایی) بر بنگاه های املاکی نظارت خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مسکونی خالی در کرمانشاه دیگر خاک نمی خورند

واحدهای مسکونی خالی در کرمانشاه دیگر خاک نمی خورند