مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-07سياسي

با تهدیدات نوین مواجهیم/ شرایط خوب رصد تهدید


معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل گفت: در همه حوزه های سایبری، زیستی، شیمیایی و پرتوی و همچنین در رصد، پایش تهدید، تشخیص و هشدار در شرایط خوبی قرار داریم.

- ایسنا/کرمان معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل گفت: در همه حوزه های سایبری، زیستی، شیمیایی و پرتوی و همچنین در رصد، پایش تهدید، تشخیص و هشدار در شرایط خوبی قرار داریم.

محمدعلی قمی امروز 17 خرداد ماه در مراسم افتتاح اولین قرارگاه مقابله با مهاجمین زیستی و مرکز تحقیقات مهاجمین زیستی جنوبشرق کشور در کرمان اظهار کرد: تاکید امام خمینی(ره) بر این بود از دشمن غافل نباشیم؛ اینکه دشمن به اهدافش برسد، غفلت نسبت به وظیفه و مردم را نشان می دهد.

وی افزود: باید تلاش و از آسیب دشمن جلوگیری کنیم و یا آسیب کمتر باشد.

کار دشمن کینه ورزی و ضربه زدن است و ما که دشمن را می شناسیم، باید اقداماتی انجام بدهیم تا تلاش دشمن به نتیجه نرسد و یکی از ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی این بود دشمن را خوب می شناخت، محیط و شرایط و اهداف را می شناخت و به موقع و به هنگام ورود پیدا کرده و نمی گذاشت دشمن به اهدافش برسد.

قمی بیان کرد: مجموعه اقدامات غیرمسلحانه ای که موجب کاهش آسیب پذیری و بازدارندگی دفاعی، پایداری ملی و استمرار خدمات ورزی بشود، مصون سازی زیرساخت را به دنبال دارد و مجموعه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تهدیدات نوین مواجهیم/ شرایط خوب رصد تهدید

با تهدیدات نوین مواجهیم/ شرایط خوب رصد تهدید