مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-11اجتماعي

تحول در مدرسه سازی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید 2 مدیرکل از پروژه ها


مدیرکل دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان از پروژه های در دست اجرا شهرستان های گچساران و باشت بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مدیرکل دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان از پروژه های در دست اجرا شهرستان های گچساران و باشت بازدید کرده و مشکلات اعتباری پروژه ها را بررسی کردند.

  مدیرکل نوسازی مدارس ضمن قدردانی از کیهان مدیرکل دیوان و مهندس قلی پور در همکاری با اداره کل نوسازی مدارس در بحث اجرای فضاهای آموزشی روند اجرایی پروژه های استان را تشریح کرد و یاداور شد: در سال 1401 به تعداد 125 فضای آموزشی و ورزشی تحویل همکاران آموزش و پرورش گردید که رکورد هر 3 روز یک فضا به ثبت رسید.

  وی گفت: برای 6 ماهه اول سال 1402 به تعداد 75 فضا آماده تحویل می شود که باز هم رکورد کمتر از هر 3 روز یک مدرسه می شود که تاییدی بر فعالیت جهادی وانقلابی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان است.

  این مسئول افزود: تکمیل مدارس رها شده از سنوات قبل و ساخت مدارس در کمتر از 6 ماه در برنامه کار قرار دارند و برنامه ای برای شروع مدارس جدید نداریم مگر مدارسی که تماما توسط خیرین ساخته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در مدرسه سازی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید 2 مدیرکل از پروژه ها

تحول در مدرسه سازی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید 2 مدیرکل از پروژه ها