مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:442023-05-29سياسي

فرماندار بویراحمد: مرحوم «منصور زرگر» یک خبرنگار امیدبخش بود


مرحوم منصور زرگر از جمله این خبرنگاران بود که با داشتن مشکلات و درد و رنج های زیاد هرگز در قلمش اثری از اندوه نبود بلکه بیشترین خبرهای امیدبخش را مخابره می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد در پی درگذشت خبرنگار باسابقه و متعهد کهگیلویه و بویراحمدی منصور زرگر طی پیامی آورده است: خبرنگاران و جامعه رسانه ای هر کدام  به نوبه خود در هر سطحی همواره صدای رسای جامعه خود هستند ولی هیچگاه صدای مظلومیت خود را در جایی نگفته اند و ننوشته اند.

در ادامه پیام آمده است: مرحوم منصور زرگر از جمله این خبرنگاران بود که با داشتن مشکلات و درد و رنج های زیاد هرگز در قلمش اثری از اندوه نبود  بلکه بیشترین خبرهای امیدبخش را مخابره می کرد.

حضور مداوم او  در مصلای نماز جمعه یاسوج و هیئت ها و محافل دینی برای ارسال به موقع خبر فراموش نشدنی است.

فرماندار بویراحمد در این پیام ذکر کرده است: با نهایت تاثر و تاسف فقدان این خبرنگار متعهد و پرتلاش را که بر اثر سانحه دلخراش رانندگی به لقاء الله پیوست به خانواده آن مرحوم خصوصا مادر رنجور  و برادران و خواهران داغدار  و اهالی محترم کریک و خصوصا به کانون داغدار خبرنگاران و رسانه های  استان و شهرستان بویراحمد تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بویراحمد: مرحوم «منصور زرگر» یک خبرنگار امیدبخش بود

فرماندار بویراحمد: مرحوم «منصور زرگر» یک خبرنگار امیدبخش بود