مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-16اقتصادي

اشتغال افغانستانی ها در رفسنجان اشباع شده است


فرماندار رفسنجان با اشاره به تغییرات اقلیمی و مشکلات پیش آمده برای باغات پسته گفت: اشتغال افغانستانی ها در رفسنجان اشباع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین رضایی در نشست مسئولین رفسنجان با متنفذین، ریش سفیدان و فعالین حوزه اجتماعی اتباع خارجی گفت: با همفکری متقابل می توان مسائل مختلف اتباع خارجی در حوزه های اشتغال، درمان، مسائل اجتماعی، فرهنگی و سایر موارد را حل و برطرف کرد.

حسین رضایی افزود: اگرچه عملیات کاشت و امور کارگری در باغ های پسته رفسنجان توسط اتباع در این شهرستان انجام می گیرد، امّا با وجود تغییرات اقلیمی و سرمازدگی ها و گرمازدگی ها با کاهش تولید محصول مواجه شده ایم و بنابراین از این رو نیز به نیروی کار کمتری جهت انجام امور کشاورزی در این شهرستان نیاز است.

وی تصریح کرد: می توان گفت اشتغال افاغنه در شهرستان رفسنجان اشباع شده و متقاضیان کار می توانند با استان های دیگر رایزنی کنند تا این موضوع حل شود.

وی تاکید کرد: اتباع خارجی باید در شهرستان رفسنجان ساماندهی شوند.

او در ادامه اظهار داشت: 56 هزار اتباع بیگانه در سامانه سیب سلامت علوم پزشکی رفسنجان ثبت نام شده اند و خدمات درمانی دریافت کردند و هیچ موقع تبعیض قومیتی بین این قشر با ایرانی ها وجود نداشته و خدمات درمانی یکسانی به آنها ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال افغانستانی ها در رفسنجان اشباع شده است

اشتغال افغانستانی ها در رفسنجان اشباع شده است