مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:362023-06-06اجتماعي

پاراگلایدر سوار سقوط کرده در قله کلاهون دماوند پیدا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، نیروهای هلال احمر پس از تلاش سه روزه، پاراگلایدر سوار مفقود شده را در مناطق صعب العبور خط الراس دوبرار پیدا کردند که هیچگونه علائم حیاتی نداشت.

سعید طاهری، رییس جمعیت هلال احمر دماوند در گفت وگو با خبرنگاران در این رابطه اظهار کرد: صبح امروز طبق برنامه ریزی قبلی و طرح محدوده ها، دو تیم جستجو به مناطق باقی مانده اعزام شدند که پس از 3 روز عملیات در شرایط سخت جغرافیایی نشانه هایی از بال این پرنده سقوط کرده مشاهده کردند.

وی تصریح کرد: آقای 42 ساله که از روز 13 خردادماه در اثر سقوط پاراگلایدر مفقود شده بود، پس از 3 روز توسط جمعیت هلال احمر در ارتفاع 3620 متری جبهه شرقی قله کلاهون در خط الراس دوبرار پیدا شد؛ نیروهای هلال احمر پس از طی کردن مسیر صعب العبور و سخت، برای نزدیک شدن به موقعیت، خلبان مفقود شده را نیز پیدا کردند؛ وی متاسفانه به علت سقوط هیچگونه علائم حیاتی نداشت و توسط عوامل هلال احمر جهت سیر باقی مراحل به نقطه امن منتقل گردید.

طاهری افزود: در این عملیات، 25 تیم جستجو و نجات زمینی و هوایی متشکل از 250 نفر از شهر دماوند و 4 تیم جستجو از استان مازندران شرکت و همکاری داشتند؛ همچنین از تمامی امدادگران و نجاتگران حاضر، اداره محیط زیست، اداره جهاد کشاورزی، هیئت موتورسواری شهرستان، انجمن ورزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاراگلایدر سوار سقوط کرده در قله کلاهون دماوند پیدا شد

پاراگلایدر سوار سقوط کرده در قله کلاهون دماوند پیدا شد