مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:002023-05-31فناوري

توسعه زیرساخت های فیبر نوری در منطقه کیانپارس اهواز


مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه زیرساخت های فیبر نوری در منطقه کیانپارس اهواز خبر داد و گفت: امکان واگذاری به روزترین خدمات ارتباطات مخابراتی از جمله دیتای پهن باند با سرعت های بالا در این منطقه فراهم شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه زیرساخت های فیبر نوری در منطقه کیانپارس اهواز خبر داد و گفت: امکان واگذاری به روزترین خدمات ارتباطات مخابراتی از جمله دیتای پهن باند با سرعت های بالا در این منطقه فراهم شده است.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت ها در مناطق مختلف کلانشهر اهواز اظهار کرد: با تلاش کارشناسان فنی و نیروهای شبکه، زیرساخت های ارتباطی شهری بر بستر فیبر نوری از طرح نهضت جهادی فیبر مخابرات تا منازل (نجما) در محدوده مرکز تلفن مخابراتی شهید چمران در منطقه کیانپارس اهواز با نصب تجهیزات فنی بروز و پیشرفته کافوی نوری توسعه یافت.

وی افزود: با این اقدامات انجام شده امکان واگذاری به روزترین خدمات ارتباطات مخابراتی از جمله دیتای پهن باند با سرعت های بالا در منطقه کیانپارس اهواز فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توسعه و ایجاد ظرفیت و همچنین فراهم شدن زیرساخت های این طرح، متقاضیان ساکن منطقه کیانپارس اهواز حد فاصل خیابان های 2 تا 7 شرقی می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های فیبر نوری در منطقه کیانپارس اهواز

توسعه زیرساخت های فیبر نوری در منطقه کیانپارس اهواز