مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 23:202023-06-21بين الملل

حزب الله: عملیات ها در کرانه باختری متوقف نخواهد شد


رییس شورای اجرایی جنبش حز ب الله لبنان با اشاره به اقدامات اخیر جوانان فلسطینی در کرانه باختری، گفت آنچه در کرانه باختری آغاز شده، متوقف نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان، عصر امروز (چهارشنبه)، در نشستی تحت عنوان تاثیر منبر حسینی بر هویت و رفتار اقدامات دلیرانه فلسطینیان در کرانه باختری و جولان اشغالی را ستود.

طبق گزارش وبگاه العهد ، رییس شورای اجرایی حزب الله گفت: عملیات های دلیرانه، خیزش فلسطینیان، مبارزات رزمندگان قهرمان با بمب، سلاح و کمین .

این ها مسائل بزرگی هستند که همگی باید از آنها حمایت کنیم چراکه این اقدامات تعیین کننده هستند و راه موفقیت ها و پیروزی ها را خواهند گشود.

سید هاشم صفی الدین اضافه کرد: فریاد و خیزش مردم جولان بسیار مهم است و باید مورد توجه تمام عرب ها، مسلمانان و نیروهای مقاومت در منطقه قرار گیرد.

آنچه در کرانه باختری، در جنین و جولان رخ می دهد، نشان می دهد چیزی که مقاومت پیشتر خواهان آن بود، اکنون عملا در حال رخ دادن است.

صفی الدین در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: آنچه در کرانه باختری آغاز شده، متوقف نخواهد شد و آنچه ما در جولان شاهد آن هستیم، تنها یک گام نخواهد بود و این گام ها بزرگتر خواهند شد تا اسراییل خود را در گوشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: عملیات ها در کرانه باختری متوقف نخواهد شد

حزب الله: عملیات ها در کرانه باختری متوقف نخواهد شد