مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:302023-05-31حوادث

کشف 80 میلیارد کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در اصفهان


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال که در منزل مسکونی دپو شده بودند خبر داد.

- سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران کلانتری 13 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی مقدار زیادی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اخذ مجوزهای قانونی وارد این منزل شده و در بازرسی به عمل آورده انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل هزار و 175 دستگاه قهوه ساز صنعتی و خانگی، 36 عدد قهوه جوش، 100 عدد آسیاب قهوه، 192 عدد میکسر همزن، 100 عدد پیچر، 3 دستگاه چای ساز، 103 عدد پارچ ،80 عدد مینی میکسر برقی، 5 دستگاه آسیاب بزرگ، 17 دستگاه قهوه ساب، 835 عدد قهوه ساز کوچک و 8 دستگاه آسیاب قهوه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه برابر ارزیابی های صورت گرفته ارزش کالاهای مکشوفه 80 میلیارد ریال است اظهار داشت: در این خصوص 2 نفر که در زمینه تهیه و دپوی کالاهای قاچاق نقش داشتند دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 80 میلیارد کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در اصفهان

کشف 80 میلیارد کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در اصفهان