مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:252023-05-30سياسي

شهری برای «گفتگو» و «حال خوب»/ نهضت تولید محتوای رضوی ایجاد کنیم


حمیدرضا محروقی، مستندساز معتقد است کالبد شهر مشهد با حضور امام رضا(ع) شکل گرفته و برای حفظ این هویت باید با ساخت مستند و تولید محتوا زمینه را برای شناخت بیشتر و آگاهی رسانی پدید آورد.

- حمیدرضا محروقی، مستندساز معتقد است کالبد شهر مشهد با حضور امام رضا(ع) شکل گرفته و برای حفظ این هویت باید با ساخت مستند و تولید محتوا زمینه را برای شناخت بیشتر و آگاهی رسانی پدید آورد.

حمیدرضا محروقی، کارگردان مستند آستان خورشید که به سیر توسعه و تکامل حرم رضوی و شهر مشهدالرضا (ع) می پردازد، در آستانه ولادت امام هشتم شیعیان (ع) در گفتگو با خبرنگار مهر درباره لزوم ساخت آثار مستند در خصوص این امام (ع) گفت: ساخت مستند درباره امام رضا (ع) به شناخت بیشتر ما از این حضرت کمک بسیاری می کند.

جایگاه حرم، کالبد شهر مشهد و هویت دینی و مذهبی آن یا ابعاد شخصیتی امام هشتم (ع) همه از موضوعاتی هستند که لزوم ساخت مستند و تولید محتوا درباره شان احساس می شود.

او ادامه داد: درواقع باید نهضت تولید محتوا درباره حضرت رضا (ع) و شهر مشهد شکل بگیرد تا الگوهای درست تری از زندگی شهری در مختصاتی چون مشهد مقدس ارائه شود.

مثلاً وجه گفتگوکننده امام رضا (ع) می تواند مورد توجه قرار بگیرد و مشهد را به سمتی هدایت کند که مرکز گفتگو بین ادیان و مذاهب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهری برای «گفتگو» و «حال خوب»/ نهضت تولید محتوای رضوی ایجاد کنیم

شهری برای «گفتگو» و «حال خوب»/ نهضت تولید محتوای رضوی ایجاد کنیم