مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-01فناوري

تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنعت پست


مدیرعامل شرکت ملی پست از تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنعت پست خبرداد و گفت: سال آینده این رویداد در آستانه روز جهانی پست یعنی 17 مهرماه 1403 برگزار خواهد شد.

- مدیرعامل شرکت ملی پست از تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنعت پست خبرداد و گفت: سال آینده این رویداد در آستانه روز جهانی پست یعنی 17 مهرماه 1403 برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود لیایی - مدیرعامل شرکت ملی پست- در مراسم اختتامیه نمایشگاه صنعت پست ضمن قدردانی از حمایت کامل عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه صنعت پست؛ ابراز امیدواری کرد: با استمرار این رویداد در سال های آتی، بتوانیم سال به سال شاهد رونق این صنعت باشیم.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه تفاهم نامه های متعددی با دستگاه ها و شرکت های خصوصی و دولتی امضا کردیم و امیدواریم سال آینده مجموعه ها مهم ترین تفاهم نامه هایشان را در این نمایشگاه امضا کنند.

لیایی هم افزایی را رویکرد شرکت ملی پست دانست و گفت: در این نمایشگاه نیز تلاش ما ایجاد هم افزایی بود که به نظر بخش مهمی از آن محقق شد.

شرکت های بخش خصوصی ضمن انعقاد قراردادهای مختلف، از تجارب یکدیگر استفاده کردند که نتیجه آن جلوگیری از کارهای موازی و برنامه ریزی برای پرکردن خلأها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنعت پست

تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنعت پست