مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-17سياسي

استاندار مرکزی: اقدام جهادی راهکار تحول است


اقدام جهادی همچنان باید با شتاب دنبال شود چراکه تنها راه صحیح حل مشکلات، اقدام جهادی است و تحول جز از این راه ممکن نیست.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: اقدام جهادی همچنان باید با شتاب دنبال شود چراکه تنها راه صحیح حل مشکلات، اقدام جهادی است و تحول جز از این راه ممکن نیست.

فرزاد مخلص الائمه 27 خرداد در گردهمایی جهادگران و سنگرسازان بی سنگر استان مرکزی و کردستان با طرح این سوال که امام راحل چه دیدند که دست به تشکیل نهادهای انقلابی مختلف از جمله نهضت سوادآموزی، کمیته امداد، بنیاد مسکن و.

زدند با وجود اینکه همه وظایفی که بر عهده این نهادها قرار گرفت سازمان های متولی داشتند؟ دیوان سالاری بیمار و معیوب از اوایل دهه 50 به شدت در نظام اداری کشور سایه انداخته بود و هنوز بعد از 50 سال هنوز ریشه های آن باقی مانده است و همین امر سبب شد امام راحل این اقدامات را انجام دهند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امام راحل به درستی یک مسیر را تشخیص دادند و مجموعه هایی را با حضور جوانان و گروه های تحول گرا ایجاد کردند و سازمان های انقلابی و جهادی با این نگاه شکل گرفت که نقیصه نظام اداری را که مردم از آن نارضایتی داشتند و آسیب دیده بودند، جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: اقدام جهادی راهکار تحول است

استاندار مرکزی: اقدام جهادی راهکار تحول است