مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:352023-05-31پزشكي

برخی موارد ابتلا به کرونا در آمریکا از این پس شمارش نمی شوند


شبکه خبری «سی بی اس نیوز» در گزارش جدیدی آورده است که به دلیل تغییر در نحوه آزمایش بیمارستان ها برای بیماران کرونایی ممکن است از این پس برخی موارد ابتلا به کووید19 در ایالات متحده شمارش نشوند.

- شبکه خبری سی بی اس نیوز در گزارش جدیدی آورده است که به دلیل تغییر در نحوه آزمایش بیمارستان ها برای بیماران کرونایی ممکن است از این پس برخی موارد ابتلا به کووید19 در ایالات متحده شمارش نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مدیکال اکسپرس، تعداد بستری های بیماران کرونایی در ایالات متحده در هفته گذشته به کمتر از 9000 نفر رسید و این اولین باری است که از تابستان 2020 میلادی این آمار به این سطح رسیده است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) گزارش داده که تا 25 مه (ماه جاری میلادی) 8256 بیمار کرونایی در بیمارستان های این کشور بستری شده اند.

بستری شدن در بیمارستان یکی از معدود معیارهای مرتبط با همه گیری کووید19 است که هنوز توسط مقامات بهداشت عمومی آمریکا بر آن نظارت می شود و تا آوریل سال آینده میلادی (2024) نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین سی بی اس نیوز نیز گزارش داده که ممکن است برخی عفونت ها دیگر به دلیل تغییرات در نحوه آزمایش بیمارستان ها برای بیماران کرونایی شمارش نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی موارد ابتلا به کرونا در آمریکا از این پس شمارش نمی شوند

برخی موارد ابتلا به کرونا در آمریکا از این پس شمارش نمی شوند