مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:052023-05-29سياسي

راستینه: اجرای احکام قانون جوانی جمعیت با جدیت دنبال شود


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، خواستار توجه دولتمردان به اجرای احکام قانون جوانی جمعیت و اعطای تسهیلات پیش بینی شده در این قانون از سوی بانک های عامل شد.

- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، خواستار توجه دولتمردان به اجرای احکام قانون جوانی جمعیت و اعطای تسهیلات پیش بینی شده در این قانون از سوی بانک های عامل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد راستینه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: اگرچه اقدامات قابل تحسینی سال گذشته در جریان بحران آب شهرکرد از سوی وزارت نیرو انجام گرفت، اما متاسفانه مسئله اصلی که بهره برداری کامل از پروژه آب شرب نیمی از جمعیت استان است، همچنان به سرانجام نرسیده و تصفیه خانه آن تکمیل نشده است و متاسفانه چند روزی است مردم شهرکرد در مشقت تهیه آب شرب هستند.

انتظار می رود پیرو جلسه با وزیر و دستورات صریح برای حل این موضوع پیگیری لازم صورت گیرد تا این دستورات با سرعت بیشتری اجرایی شود.

وی در ادامه اظهار کرد: آقای رییس جمهور اجرای احکام قانون جوانی جمعیت هنوز به اولویت و دغدغه اصلی دولتمردان تبدیل نشده است.

همچنین عدم نقش آفرینی ویژه دستگاه های فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه ای در این موضوع مشهود است؛ ضمن آنکه سرگردانی متقاضیان وام ازدواج و فرزندآوری به هیچ عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: اجرای احکام قانون جوانی جمعیت با جدیت دنبال شود

راستینه: اجرای احکام قانون جوانی جمعیت با جدیت دنبال شود