مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:152023-05-31حوادث

دستگیری 232 سارق و مالخر حرفه ای در تهران/ اولتیماتوم به سارقان خشن


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 232 سارق و مالخر حرفه ای در تهران خبر داد و گفت که طرح تشدید برخورد با سارقان اجرا شده است.

- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 232 سارق و مالخر حرفه ای در تهران خبر داد و گفت که طرح تشدید برخورد با سارقان اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در حاشیه اجرای طرح تشدید مقابله با سارقان در شهر تهران که ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد، گفت: پس از انجام چندین روز کار اطلاعاتی از سوی همکاران من در پلیس آگاهی تهران بزرگ طی 48 ساعت گذشته طرح عملیاتی برخورد با سارقان و مالخران در سطح پایتخت به اجرا درآمد که در جریان آن 232 سارق و مالخر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای تشدید مقابله با سارقین شهر تهران به اجرا درآمد، گفت: تیم های عملیاتی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اجرای ده ها عملیات دستگیری در سطح شهر تهران بزرگ، موفق به انهدام بیش از 60 باند که اعضای آن مرتکب جرائمی مانند سرقت به عنف، سرقت منزل و اماکن، جعل و کلاهبرداری، سرقت مسلحانه و سایر جرایم از جمله خرید اموال مسروقه کرده بودند، شدند.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه عمده دستگیر شدگان جزو سارقان حرفه ای و سابقه دار بودند، گفت: مقادیر زیادی اموال مسروقه نیز از این افراد کشف شده که به زودی به مالباختگان پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 232 سارق و مالخر حرفه ای در تهران/ اولتیماتوم به سارقان خشن

دستگیری 232 سارق و مالخر حرفه ای در تهران/ اولتیماتوم به سارقان خشن