مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 07:252023-06-03سياسي

دوره استانی بازآموزی مخاطرات مین در مریوان برگزار شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان از برگزاری دوره بازآموزی آموزش و آگاهی رسانی خطرات و رفتار ایمن تر در برابر مین و مواد منفجر نشده و به جا مانده از جنگ تحمیلی ویژه مربیان جمعیت هلال احمر استان کردستان در شهرستان مریوان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان از برگزاری دوره بازآموزی آموزش و آگاهی رسانی خطرات و رفتار ایمن تر در برابر مین و مواد منفجر نشده و به جا مانده از جنگ تحمیلی ویژه مربیان جمعیت هلال احمر استان کردستان در شهرستان مریوان خبر داد.

پیام جلالی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع مین و مواد منفجر نشده و به جا مانده از جنگ در مناطق جنگی که سالانه قربانی های زیادی را به همراه دارد، آموزش همگانی برای مردم در این نقاط مستلزم وجود مربیان مجرب، باعلم و بروز می باشد که شهرستان مریوان میزبان دوره بازآموزی برای مربیان استانی مبحث مین بوده است.

جلالی افزود: این دوره با تعریف سناریو آموزشی برای گروه های شرکت کننده به شکل عملی درآمد که این امر منجر به عملیاتی شدن آموزش ها برای مربیان می شود و قابلیت آموزش را به سطح بالایی افزایش می دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سالیانه بر اثر منفجر شدن مین و مواد منفجر نشده جامانده از جنگ تعداد زیادی از خانواده های عزیز در مناطق مختلف استان که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره استانی بازآموزی مخاطرات مین در مریوان برگزار شد

دوره استانی بازآموزی مخاطرات مین در مریوان برگزار شد