مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-06حوادث

ملکی: آماری از تلفات جانی در حادثه حریق انبار چسب نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص حادثه آتش سوزی صبح امروز در بازار سید، ولی تهران گفت: در پی تماس های زیادی که شهروندان گرامی با سامانه 125 داشتند و آتش سوزی گسترده در بازار را گزارش داده اند؛ - سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ما حداقل چهار تا پنج مرتبه به مسئولان این پاساژ اخطار داده بودیم، اما متأسفانه هیچ ترتیب اثری به اخطار های آتش نشانی داده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص حادثه آتش سوزی صبح امروز در بازار سید، ولی تهران گفت: در پی تماس های زیادی که شهروندان گرامی با سامانه 125 داشتند و آتش سوزی گسترده در بازار را گزارش داده اند؛ 11 ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر و خودرو های پشتیبانی و عوامل شهرداری منطقه 12 در منطقه حضور یافتند و حتی آتش نشانان ایستگاه اول ظرف مدت 3 دقیقه در منطقه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش سوزی یک پاساژ سه طبقه بود؛ گفت: این پاساژ سه طبقه با کاربری تولید چسب و مواد اولیه کفاشی بوده و خصوصاً تینر در پاساژ وجود داشت.

15 تا 20 مغازه به صورت کامل آتش گرفت و آتش ها به مناطقی از پاساژ های مجاور هم سرایت پیدا کرد که آتش نشانان نگذاشتند دامنه آتش چندان فراگیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملکی: آماری از تلفات جانی در حادثه حریق انبار چسب نداریم

ملکی: آماری از تلفات جانی در حادثه حریق انبار چسب نداریم