مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-05پزشكي

گوش درد هایی که باید جدی بگیرید


گوش درد ها اگر علت عفونی و التهابی داشته باشند، باید به طور جدی پیگیری و درمان شوند.

- جی پلاس، دکتر علی اصغر پیوندی، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی با بیان این که گوش درد، یکی از شایع ترین بیماری ها است، گفت: افرادی که صرفاً به علت گوش درد به مراکز درمانی مراجعه می کنند و از درد، شکایت دارند متعدد هستند.

بهداشت نیوز نوشت؛ وی با بیان این که گوش درد، به دو دسته عمده تقسیم می شود، گفت: یا داخل گوش ایجاد می شود که علت آن شامل عفونت ها، التهاب ها وضرباتی است که وارد شده، یا ممکن است منشا دیگری داشته باشد و در گوش احساس شود که ما به آن گوش درد راجعه می گوییم.

این جراح با تاکید بر این که بنا نیست هر فردی که گوش درد داشت حتما مشکلی داخل گوش داشته باشد، ادامه داد: نکته بسیار ساده در مورد گوش درد های دسته دوم، مفصل جلوی گوش یا مفصل گیج گاهی است که ممکن است به علت استفاده نامطلوب از آن یا ضربه، دچار التهاب شده باشد و دردش در داخل گوش احساس شود، ولی خود گوش، پرده گوش، کانال گوش، سیستم شنوایی، کاملا محفوظ و بدون عیب هستند.

وی با بیان این که گوش درد ها اگر علت عفونی و التهابی داشته باشند، باید به طور جدی پیگیری و درمان شوند، گفت: در بعضی موارد اتفاق می افتد که درد های سینوسی، مفصلی، دندانی و گیجگاهی در جلوی خود گوش یا حتی درد های گردن ممکن است با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوش درد هایی که باید جدی بگیرید

گوش درد هایی که باید جدی بگیرید