مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:502023-05-28سياسي

برنامه های فرهنگی فارس سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعلام شد


مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، برنامه های فرهنگی مرتبط با ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در فارس را اعلام کرد.

- برنامه های فرهنگی فارس سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعلام شد ایسنا/فارس مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، برنامه های فرهنگی مرتبط با ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در فارس را اعلام کرد.

احمدرضا نداف گفت: سرآغاز برنامه های فرهنگی مرتبط با روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد و سالروز وفات بنیانگزار انقلاب اسلامی و همچنین بزرگداشت قیام خونین مردم در خرداد 1342، در فارس، پویش ختم قرآن کریم خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارشاد فارس، نداف، از برگزاری محفل انس با قرآن و حضور قاریان استانی در شهرک گلستان به همراه مسابقات قرآنی و فرهنگی با محوریت زندگی آیت الله روح الله خمینی(ره) به مناسبت این ایام خبر داد.

نداف گفت: در نظر داریم با همکاری بخش های قرآنی، فرهنگی و هنری اداره کل، این روزها را با رویدادهایی از قبیل تولید ویدیو کلیپ و عکس نوشته با موضوع 15 خرداد و رحلت امام (ره)، برگزاری کارگاه خوشنویسی اشعار امام خمینی رحمه الله با محوریت انجمن خوشنویسان در حاشیه مراسم در شیراز و انتشار چند عکس از مراسم ارتحال امام و انتخاب بهترین تیتر، گرامی بداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی فارس سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعلام شد

برنامه های فرهنگی فارس سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعلام شد