مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-17فرهنگي

بازیگر و کارگردان نمایش «رهسپار خیمه ها» تجلیل شد


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ ضمن دیدار با هنرمندان نمایشی و رؤسای 27 انجمن هنرهای نمایشی در خوزستان از بازیگر و کارگردان نمایش خیابانی «رهسپار خیمه ها» تقدیر کرد.

- اهواز- مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ ضمن دیدار با هنرمندان نمایشی و رؤسای 27 انجمن هنرهای نمایشی در خوزستان از بازیگر و کارگردان نمایش خیابانی رهسپار خیمه ها تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم نظری به همراه حجت الاسلام رضا کلاه کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور به پاس اجرای گسترده نمایش خیابانی رهسپار خیمه ها در 10 استان کشور که دهه اول محرم سال 1401 برگزار شد، از مصطفی بوعذار بازیگر و کارگردان نمایش خیابانی رهسپار خیمه ها تقدیر کردند.

نمایش خیابانی رهسپار خیمه ها با موضوع شهدای مدافع حرم کاری تلفیقی با بهره گیری از عناصر تعزیه در استان های همدان، البرز، قم، گلستان، مازندران، تهران، مرکزی، لرستان، خراسان رضوی و چذابه و شلمچه خوزستان اجرا شد و سپس در کشور عراق همزمان با اربعین حسینی پس از اجرا در مرقد مطهر حضرت علی علیه السلام همراه با زائران در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا اجراهای متعددی را به زبان فارسی و عربی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر و کارگردان نمایش «رهسپار خیمه ها» تجلیل شد

بازیگر و کارگردان نمایش «رهسپار خیمه ها» تجلیل شد