مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:552023-05-31سياسي

گروسی: در برخی موضوعات با ایران پیشرفت داشتیم


رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک اعلام کرد که در برخی موضوعات ادعایی آژانس با ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در حاشیه حضور در نشست شورای امنیت سازمان ملل با موضوع اوکراین درباره رایزنی های این نهاد با ایران درباره سه مکان ادعایی آژانس حرف زد.

خبرنگار شبکه الجزیره در این نشست خبری از گروسی سوال کرد: درباره ایران آیا شما به هیچ توافقی درباره سه سایت هسته ای که تحت تحقیقات شما قرار داشته است، رسیده اید؟ گزارش هایی از ایران منتشر شده که توافقی حاصل شده و تحقیقات درباره دو سایت پایان یافته و برای سایت سوم هم توافق شده که آن را مورد نظارت قرار داده شود .

اشاره خبرنگار الجزیره به این خبر بود که روز گذشته منتشر شد و از بسته شدن پرونده یکی از سه مکان ادعایی آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.

طبق این گزارش،  با بهبود تعاملات بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی و مذاکرات انجام شده در ماه های اخیر بعد از سفر اسفند سال گذشته رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، پرونده مربوط به یکی از مکان های ادعایی آژانس - آباده - حل و فصل شده و بر این اساس سؤالات آژانس در مورد یکی از سه مکان ادعایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروسی: در برخی موضوعات با ایران پیشرفت داشتیم

گروسی: در برخی موضوعات با ایران پیشرفت داشتیم