مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 23:402023-05-31سياسي

سفرا و دیپلمات های 28 کشور از زندان زنان تهران بازدید کردند


سفرا و دیپلمات های 28 کشور و نمایندگان سازمان های بین المللی در قالب هیأتی 36 نفره در ندامتگاه زنان تهران حضور یافته و از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر، جمعی از سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی به همراه معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر و همچنین تعدادی از مدیران ستادی سازمان زندان ها و ستاد حقوق بشر امروز، 10 خردادماه از ندامتگاه زنان تهران بازدید کردند.

این بازدید به مدت سه ساعت و با هدف آشنایی با برنامه های تحولی و نیز اقدامات اصلاحی و تربیتی در حوزه زندان با هماهنگی سازمان زندان ها و ستاد حقوق بشر صورت گرفت.

این گروه دیپلماتیک به طور ویژه از کارگاه های متنوع مهارت آموزی و اشتغال مددجویان بازدید به عمل آوردند که این بخش نیز مورد توجه آنان قرار گرفت.

سفرا همچنین در جمع مددجویان یکی از بندها و محل اسکان آنان حضور یافتند و از نزدیک برنامه های ویژه زندانبانی را نظاره گر بودند.

پیش از بازدید، سفرا و نمایندگان دیپلماتیک کشورهای مدعو در نشستی با حضور کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و همچنین مدیران ستادی سازمان زندان ها و ستاد حقوق بشر با ارائه گزارشات ارائه شده، در جریان برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرا و دیپلمات های 28 کشور از زندان زنان تهران بازدید کردند

سفرا و دیپلمات های 28 کشور از زندان زنان تهران بازدید کردند