مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-15حوادث

زمین گیر شدن 2 شرور مسلح در اصفهان


رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2 فرد شرور که با تهدید سلاح سرد و تیراندازی هوایی به وسیله یک کلت جنگی باعث ایجاد رعب و وحشت مردم شده بودند در عملیات سربازان گمنام امام زمان(عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

- مسعود طریفی رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در پی اطلاع از اقدامات شرارت آمیز 2 فرد مسلح به سلاح سرد و گرم که باعث ایجاد رعب و وحشت در یکی ازمحلات شهر اصفهان شده بودند موضوع را سریعاً در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات پلیسی و تحقیقات صورت گرفته از شاهدان ماجرا مشخص شد 2 فرد شرور با در دست داشتن قداره و کلت کمری  به درب یک واحد صنفی فروش لوازم خانگی مراجعه و ضمن درگیری با متصدی این واحد صنفی اقدام به تخریب لوازم خانگی داخل مغازه کرده و در ادامه با  شلیک چند تیر هوایی  باعث ایجاد رعب و وحشت و برهم خوردن نظم عمومی شده  و قبل از حضور ماموران انتظامی از محل متواری می شوند.

طریفی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد هوشمندانه صورت گرفته سرانجام در کمتر از 4 ساعت مخفیگاه این 2 شرور در یکی از مناطق شهر اصفهان شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین گیر شدن 2 شرور مسلح در اصفهان

زمین گیر شدن 2 شرور مسلح در اصفهان