مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-19سياسي

وزارت علوم متولی ایجاد پایگاه اطلاعات پایه مدارک تحصیلی شد


مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم گفت:براساس قانون مدیریت داده و اطلاعات ملی وزارت علوم، به عنوان متولی ایجاد پایگاه اطلاعات پایه مدارک و وضعیت تحصیلی کشور شناخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، محمد هادی زاهدی مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم در نخستین همایش مدیران فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و مراکز آپای دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری که در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، گفت: با شروع کار دولت سیزدهم و با رویکرد رییس جمهور در زمینه تکریم مردم و تسریع ارائه خدمات با کیفیت و در شفافیت کامل، تکالیف اصلی دولت برعهده دستگاه های اجرایی در زمینه توسعه خدمات دولت الکترونیکی واگذار شد.

وی ادامه داد: همچنین ما مکلف به اجرای برخی از مصوبات از سوی مراجع بالادستی مانند مجلس بودیم، اولین تکلیفی که با شروع کار دولت برعهده دستگاه های اجرایی واگذار شد صدور مجوز کسب و کار بود و از ما خواسته شد در حوزه وزارت علوم و سازمان های تابع، مجوزهای کسب و کار الکترونیکی شوند که این کار انجام شد.

وی ادامه داد: دومین تکلیفی که برعهده وزارت علوم قرار داده شد، اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت بود که تمامی خدمات در حوزه ستادی وزارت علوم الکترونیکی شده و به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت متص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم متولی ایجاد پایگاه اطلاعات پایه مدارک تحصیلی شد

وزارت علوم متولی ایجاد پایگاه اطلاعات پایه مدارک تحصیلی شد