مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-08پزشكي

موثرترین روش برای مصرف زردچوبه؟


زردچوبه یگاهی دارویی است که از هزاران سال قبل در طب سنتی چین و هند کاربرد داشته و حاوی خواص بسیاری برای حفظ سلامت بدن است.

- جی پلاس، موثرترین روش برای مصرف زردچوبه استفاده آن به شکل چای است و سایت "مدیکال نیوز تودی" در این مقاله به برخی از فوائد نوشیدن چای زردچوبه اشاره کرده که به شرح زیر است: بهداشت نیوز نوشت؛ کاهش علائم آرتریت: کورکومین ترکیبی فعال و ضدالتهابی در ادویه زردچوبه است که خاصیت ضد التهابی دارد و می تواند بارزترین علائم آرتریت را کاهش دهد.

تقویت عملکرد ایمنی: کورکومین همچنین به دلیل خواص ضد التهابی، ضد ویروسی، آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان می تواند عملکرد سیستم ایمنی را تقویت کند.

کمک به کاهش بیماری های قلبی - عروقی: نتایج مطالعات متعدد حاکی از آن است که کورکومین به دلیل خاصیت آنتی اکسیدان و ضدالتهابی برای حفظ سلامت قلب مفید است.

کمک به پیشگیری و درمان سرطان: کورکومین به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی خطر آسیب دیدن سلول ها را کاهش داده و از خطر جهش های ژنیِ سلولی و در نتیجه از سرطان جلوگیری می کند.

همچنین نتایج چندین مطالعه نشان می دهد که کورکومین به دلیل خاصیت ضدتوموری که دارد رشد تومورها و گسترش سلول های سرطانی را محدود می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موثرترین روش برای مصرف زردچوبه؟

موثرترین روش برای مصرف زردچوبه؟