مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-07سياسي

برنامه های دشمن برای ایجاد چالش های فرهنگی در کشور


فرمانده انتظامی کشور با اشاره به برنامه های دشمن برای ایجاد چالش های فرهنگی در کشور، گفت: جنگ در انواع مختلف علیه کشور ما ادامه دارد اما ما رزمنده پای کار برای حفظ کشور زیاد داریم به همین دلیل نگران نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار احمدرضا رادان عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان، اظهار کرد: مازندران شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است تا هیچ قدرتی به این کشور دست درازی نکند.

وی گفت: ایثارگران مازندران علاوه بر دفاع از انقلاب اسلامی در جبهه های غرب در داخل این استان با منافقان کوردل مقابله کرده و درس عبرتی به دشمنان این کشور داده اند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: درایت امام راحل برای شکل گیری و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران در جهان کم نظیر بوده است.

وی اضافه کرد: در دنیا انقلاب هایی متعددی شکل گرفت اما به دلیل نبود درایت و فرماندهی انقلابی به سرانجام مطلوب نرسیده است.

سردار رادان خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس بیش از 30 کشور با ما وارد جنگ شدند ما از 18 کشور اسیر جنگی داشتیم، اما خدشه ای در مسیر انقلاب اسلامی در این دوران ایجاد نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دشمن برای ایجاد چالش های فرهنگی در کشور

برنامه های دشمن برای ایجاد چالش های فرهنگی در کشور