مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:462023-05-30سياسي

عیادت مسئولان ورامین از بیماران بیمارستان شهدای 15 خرداد


همزمان با قرار گرفتن در آستانه قیام تاریخی مردم ورامین در 15 خرداد سال 42 مسئولان این شهرستان با حضور در بیمارستان شهدای 15 خرداد ضمن عیادت از بیماران این بیمارستان با شاخه گلی یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشتند.

- ایسنا/تهران همزمان با قرار گرفتن در آستانه قیام تاریخی مردم ورامین در 15 خرداد سال 42 مسئولان این شهرستان با حضور در بیمارستان شهدای 15 خرداد ضمن عیادت از بیماران این بیمارستان با شاخه گلی یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در حاشیه این عیادت ها در جمع خبرنگاران با اشاره به سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: انتخاب بجا و شایسته مجلس خبرگان رهبری از عنایات الطاف الهی بود و باید به این نکته صحه بگذاریم که دوران رهبری مقام معظم رهبری بسیار سخت تر از دوران امام راحل بوده است.

وی با اشاره به شکل گیری جریان های معاند در دوران رهبری مقام معظم رهبری گفت: بسیاری از جریان های مخالف پس از رحلت امام ابراز وجود کردند اما رهبری پیامبر گونه معظم له نگذاشته است لحظه ای در مسیر خللی به وجود بیاید.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی بیان کرد: در حوزه های مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی و نظامی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت مسئولان ورامین از بیماران بیمارستان شهدای 15 خرداد

عیادت مسئولان ورامین از بیماران بیمارستان شهدای 15 خرداد