مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-04سياسي

شخصیت امام خمینی به نسل های نوجوان و جوان معرفی شود


رییس شورای تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: معرفی جایگاه و شخصیت امام خمینی (ره) به جامعه به ویژه نسل های نوجوان و جوان رسالت همگانی است.

- بوشهر- رییس شورای تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: معرفی جایگاه و شخصیت امام خمینی (ره) به جامعه به ویژه نسل های نوجوان و جوان رسالت همگانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یوسف جمالی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای قیام 15 خرداد ویژگی های امام راحل را برشمرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) در تاریخ معاصر از اندیشمندان تحول زا در جهان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه حضرت امام راحل در قرن اخیر تحولات مهمی در جهان اسلام و کشورهای مختلف ایجاد کرد گفت: امام راحل، انقلاب اسلامی را از 15 خرداد سال 1342 آغاز کرد و در سال 1357 به پیروزی رساند.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه نام انقلاب و امام خمینی (ره) در همیشه تاریخ ماندگار است تصریح کرد: معرفی جایگاه و شخصیت امام خمینی (ره) به جامعه به ویژه نسل های نوجوان و جوان رسالت همگانی است.

وی بوشهر را استانی ولایت مدار و انقلابی نام برد و اضافه کرد: استان بوشهر با قدمت 500 سال مقاومت در برابر استعمار و استکبار سرداران و رزمندگان بزرگ و باعظمتی همچون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت امام خمینی به نسل های نوجوان و جوان معرفی شود

شخصیت امام خمینی به نسل های نوجوان و جوان معرفی شود