مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 22:002023-05-31اقتصادي

شکست انحصار کشورهای اروپایی در تولید لوله های فلزی ترمز خودرو توسط جوانان کلیبری


یک شرکت دانش بنیان در کلیبر خط تولید لوله های فلزی ترمز خودرو را که در انحصار چند کشور اروپایی بود افتتاح کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کلیبر،  جبارعلی ذاکری معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی امروز در آیین افتتاح  تولید لوله های فلزی ترمز در یک شرکت دانش بنیان تولید قطعات خودرو اظهار کرد: آذربایجان شرقی یکی از استان های پیشرو در تولید قطعات خودرو می باشد که علاوه بر تامین نیاز صنایع خودروسازی موجب اشتغال هزاران نفر در این واحدهای تولیدی شده است.

وی افزود: با وجود اینکه کلیبر جزو مناطق کمتر توسعه یافته می باشد اما در سال های اخیر کارهای ارزشمندی در حوزه های مختلف بخصوص تولید قطعات خودرو انجام شده و مدیریت ارشد استان و استانداری آذربایجان شرقی نیز حامی متقاضیان سرمایه گذاری در این منطقه است.

ذاکری به موقعیت ویژه منطقه کلیبر در زمینه های مختلف کشاورزی، گردشگری و بخصوص همجواری بامنطقه آزاد ارس اشاره کرد واین شهرستان را سرشار از پتانسیل های مختلف برای سرمایه گذاری ذکر کرد و بر ضرورت تداوم برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذاران در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال منطقه تاکید کرد.

    شکست انحصار کشورهای اروپایی توسط جوانان متخصص کلیبری حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست انحصار کشورهای اروپایی در تولید لوله های فلزی ترمز خودرو توسط جوانان کلیبری

شکست انحصار کشورهای اروپایی در تولید لوله های فلزی ترمز خودرو توسط جوانان کلیبری