مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-20اقتصادي

میزان تنش آبی در روستاهای سبزوار 30 لیتر بر ثانیه است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: میزان تنش آبی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان سبزوار در ساعات اوج مصرف ماه های گرم سال 30 لیتر بر ثانیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین ریاضی اظهار کرد: انتظار داریم شهروندان و ساکنان مناطق روستایی با صرفه جویی در مصرف آب، به ویژه در ماه های گرم سال، این مدیریت را به گذر از تنش آبی کمک کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار بیان کرد: طولانی بودن خطوط توزیع آب روستایی و فرسودگی برخی از قسمت های شبکه، مناطق روستایی سبزوار را با تنش آبی رو به کرده است که برای حل مشکل آب شرب روستاها در ساعات اوج مصرف، مدیریت مصرف آب در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: هم اینک مجتمع رسالت شهرستان سبزوار، که آب روستاهای ییلاقی شمال و شمال شرق سبزوار شامل کهنه آب، سنگ سفید، ابارش، سدید، قز، رازقند و عشرت آباد را تأمین می کند، در روزهای آخر هفته که مصرف آب افزایش می یابد با کمبود حدود 30 لیتر در ثانیه مواجه است.

ریاضی گفت: مهاجرت برخی خانوارهای شهری به روستاهای اطراف شامل ابارش، دلقند، دولت آباد، ایزی و خیرآباد که به نوعی سرریز جمعیت شهری محسوب می شوند، نیز مصرف آب در این مناطق را افزایش داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار ادامه داد: 12 مجتمع آبرسانی در 2 بخش مرکزی و روداب سبزوار در کنار 11 روستای مستقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تنش آبی در روستاهای سبزوار 30 لیتر بر ثانیه است

میزان تنش آبی در روستاهای سبزوار 30 لیتر بر ثانیه است