مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-13اقتصادي

بسته های تشویقی برای بازسازی بافت فرسوده در هرمزگان اختصاص یافت


رییس اداره بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: برای بازسازی 3900 هکتار بافت فرسوده هرمزگان بسته های تشویقی اعطا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرناز زمانی بیان داشت: اختصاص 350 میلیون تومان تسهیلات، یکی از بخش های این بسته تشویقی است که 150 میلیون تومان آن بدون سود است.

وی بیان کرد: بسته تشویقی در چهار گروه هدف شامل بازآفرینی یکپارچه در مقیاس بلوک شهری، عمق بافت فرسوده شهری، نوسازی در مقیاس محورهای اصلی محله و قطعات غیرقابل تجمیع است.

زمانی عنوان کرد: اعطای حداکثر دو طبقه تشویقی نسبت به تراکم مجاز، امکان اختصاص سطح اشغال مجاز طبقه همکف به کاربری های انتفاعی، اختصاص 20 درصد از فضای باز غیرمسقف برای تامین اقامتگاه، تسهیل در ضوابط معماری، پیشروی طولی تا دو متر پس از اصلاحی و امکان ساخت واحدهای مسکونی با زیربنای کمتر از حد نصاب تعیین شده، بخشی از تسهیلات درنظر گرفته شده در این بسته تشویقی است.

رییس اداره بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان اظهار کرد: برای عوارض پروانه ساختمانی 50 درصد و واگذاری اسناد برای هر مترمربع 150 هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های تشویقی برای بازسازی بافت فرسوده در هرمزگان اختصاص یافت

بسته های تشویقی برای بازسازی بافت فرسوده در هرمزگان اختصاص یافت