مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-10ورزشي

در وزنه برداری بانوان گلخانه ای عمل می کنیم/اعزام 5نفر به هانگژو


مدیر فنی تیم ملی وزنه برداری معتقد است با توجه به اینکه رشته وزنه برداری بانوان در ایران نوپا است فعلا باید اقدامات «گلخانه ای» انجام بشود.

- مدیر فنی تیم ملی وزنه برداری معتقد است با توجه به اینکه رشته وزنه برداری بانوان در ایران نوپا است فعلا باید اقدامات گلخانه ای انجام بشود.

کوروش باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره وضعیت بانوان وزنه بردار برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو گفت: هنوز مشخص نیست چه تعداد بانوی وزنه بردار به بازی های آسیایی هانگژو اعزام می شود.

ما نام پنج وزنه بردار در پنج وزن مختلف را اعلام کردیم، اما با هماهنگی فدراسیون وزنه برداری و موافقت کمیته ملی المپیک لیست نهایی اعزام به هانگژو مشخص خواهد شد ولی ما آمادگی اعزام پنج وزنه بردار به این مسابقات را داریم.

وزنه برداری بانوان نوپاست و نیاز به زمان دارد مدیر فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان در مورد مدال آوری بانوان در هانگژو تاکید کرد: تا زمان برگزاری بازی ها چند ماه زمان داریم و با برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا آن موقع بانوان ارتقای رکورد خواهند داشت و به آمادگی می رسند، از الان نمی توانیم در مورد مدال آوری آنها اظهارنظر کنیم.

البته وزنه برداری بانوان رشته نوپا در ایران است و باید به آن فرصت دهیم تا ارتقا پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در وزنه برداری بانوان گلخانه ای عمل می کنیم/اعزام 5نفر به هانگژو

در وزنه برداری بانوان گلخانه ای عمل می کنیم/اعزام 5نفر به هانگژو