مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-11فرهنگي

استاد آقامیری یکی از بزرگان عرصه نگارگری و صورتگری است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: استاد آقامیری یکی از بزرگان عرصه نگارگری و صورتگری است و باید از تجربیات وی به خوبی بهره برده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جابری انصاری عصر یکشنبه در دیدار با استاد محمدباقر آقامیری از بزرگان عرصه نگارگری و صورتگری هنر را ظهور جمال الهی دانست و اظهار کرد: از زمانی که انسان پا در این گیتی گذاشت، هنر نیز متولد شد چراکه عشق در میان انسان ها به وجود آمد و عشق یعنی ظهور هنر.

هنر را نمی توان آموزش داد و یا یاد گرفت، هنر جمال الهی است که به یکباره ظهور پیدا می کند و در انسان می دمد، تا زمانی که عشق در انسان متولد می شود، هنر نیز ظهور پیدا می کند.

وی بیان کرد کرد: عشق نقطه آغاز هستی است که هر روز خود را به گونه ای نو به زندگی نشان می دهد، روزی خود را با هنر نقاشی به تصویر می کشد، روزی دیگر خود را با آوای موسیقی، هر روز خود را به گونه ای نو به تصویر می کشد، امروز نیز خود را با نگارگری محمد باقر آقامیری به تصویر کشیده است.

بی شک تصویرسازی و تذهیب نقاشی محمد باقر آقامیری عشقی است که خود را با هنر والا بیان کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، در این دیدار، استاد آقامیری را یکی از بزرگان عرصه نگارگری و صورتگری دانست و افزود: استادان بزرگی تاکنون در عرصه نگارگری و صورتگری به خلق آثار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد آقامیری یکی از بزرگان عرصه نگارگری و صورتگری است

استاد آقامیری یکی از بزرگان عرصه نگارگری و صورتگری است