مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 23:412023-05-29اقتصادي

ساماندهی نیروهای شرکتی با استفاده از سهام دار کردن کارگران


شهردار تبریز با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر ساماندهی نیروی های شرکتی در کشورگفت: تبریز اولین شهری بود که طرح ساماندهی نیروهای شرکتی با استفاده از سهام دار کردن کارگران را کلید زد و در عمل به این اقدام از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار در رویداد ملی تعالی حمکرانی شهری که در تهران برگزار شد، اظهار کرد: حوزه حمل و نقل عمومی یکی از نیازهای اساسی کلانشهر تبریز بود که در این زمینه موفق به خرید 300 دستگاه اتوبوس در سال گذشته شدیم و تاکنون 180 دستگاه از این اتوبوس ها تحویل گرفته شده است.

وی با بیان اینکه قرداد خرید 150 دستگاه اتوبوس با وزارت کشور بسته شده است و تنها 25 دستگاه اتوبوس از این قرارداد تحویل داده شده، تصریح کرد: قرارداد خردید 150 دستگاه دیگر با یک شرکت خودرو ساز داخلی منعقد شده و به شرطی از این شرکت اتوبوس خریداری می شود که اقدام به راه اندازی  کارخانه و خط تولید در استان شود.

شهردار تبریز حوزه سلامت شهروندی با محوریت کاهش آلودگی هوا را یکی از راهبردهای مدیریتی شهر عنوان کرد و گفت: تبریز رکورددار نوسازی تاکسی در بین کلانشهرهای کشور است و در یک سال اخیر یک هزار دستگاه تاکسی  جدید با وام های کم بهره وارد ناوگان تاکسیرانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی نیروهای شرکتی با استفاده از سهام دار کردن کارگران

ساماندهی نیروهای شرکتی با استفاده از سهام دار کردن کارگران