مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 21:202023-06-19سياسي

ملاک رد صلاحیت کاندیدهای انتخابات پیش رو


رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه به دنبال برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری هستیم گفت: دشمن با روی آوردن به یک جنگ ترکیبی و شناختی قصد وارونه جلوه دادن واقعیت ها را دارد و با این روش ذهن مردم و جوانان را نشانه گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمدرضا غلامرضا در نخستین همایش آموزش منطقه ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که با حضور فرمانداران پنج استان به میزبانی مجتمع نفت محمود آباد مازندران برگزار شد، آموزش در فرایند انتخابات را مهم قلمداد کرد و گفت: مقوله آموزش از جایگاه ممتازی برخوردار است که همه عوامل اجرایی باید این نکته مهم را مد نظر داشته باشند.

وی گفت: انتقال تجربه در انتخابات نیز بسیار حائز اهمیت است که این امر توسط همه باید جدی گرفته شود.

رییس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: قوانین انتخابات باید آنقدر در ذهن عوامل اجرایی تکرار و تمرین شود تا آنان به همه امور مسلط شوند.

غلامرضا با بیان اینکه در این وادی دشمن به هیچ عنوان بیکار نخواهد نشست و با تبلیغات سوء به دنبال ایجاد تردید در ذهن مردم است، تصریح کرد: جایگاه ممتاز جهاد تبیین در این مقطع حساس مشخص می شود که باید با روشنگری، واقعیت های درست را برای مردم بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک رد صلاحیت کاندیدهای انتخابات پیش رو

ملاک رد صلاحیت کاندیدهای انتخابات پیش رو