مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-13سياسي

فعالیت کانون های فرهنگی مساجد در تنگستان تقویت شود


کانون های فرهنگی هنری مساجد، احیاگر نقش موثر و بی بدلیل مسجد در ترویج فرهنگ دینی و تربیت نیروی انسانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی عصر سه شنبه در نشست با مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد تنگستان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند احیاگر نقش مؤثر و بی بدلیل مساجد در ترویج فرهنگ دینی، تربیت نیروی انسانی متعهد، مجرب و همچنین کادر سازی داشته باشند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: باید با یک برنامه ریزی مناسب کوتاه مدت، میان مدت و یا دراز مدت و با رویکرد مردمی سازی فعالیت ها و فراهم آوردن زمینه مشارکت مردم در اجرای برنامه ها و همچنین با بهره برداری از ظرفیت های دولتی و با استفاده از محتوای مناسب و با کیفیت، گام های اساسی در تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی و سپس توسعه همه جانبه برداشت.

مقام عالی دولت در تنگستان ضمن بیان اینکه فعالیت های کانون مساجد باید منتج به توانمند سازی ظرفیت های مردمی در حوزه های متفاوت دینی، تربیتی، فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و مهارتی شود، اظهار داشت: در حال حاضر 60 کانون فرهنگی هنری در مساجد تنگستان فعال هستند.

وی گفت: در سال گذشته 400 میلیون تومان در راستای پشتیبانی از فعالیت های این کانون ها و تهیه سخت افزار و نرم افزار مورد نیازشان تخصیص داده شد و در سال 1402 نیز با توجه به اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کانون های فرهنگی مساجد در تنگستان تقویت شود

فعالیت کانون های فرهنگی مساجد در تنگستان تقویت شود