مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-04سياسي

کمک سپاه به همراه سرای بیمارستان شاهرود+ عکس


تعدادی از وسایل سرمایه ای موردنیاز همراه سرای بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود به همت سپاه به این مرکز اهدا شد.

- سرهنگ عبدالله یونسیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به اهمیت خدمت به مردم در هر زمینه و عرصه ای اظهار کرد: با توجه به نیاز همراه سرای بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود به وسایلی برای آسایش همراهان بیماران در این مرکز، سپاه شاهرود تعدادی وسیله سرمایه ای را به این مرکز اهدا کرد.

وی افزود: این اقلام شامل 40 تخته پتو، چهار دستگاه اسپیلت، 12 دستگاه تلویزیون 32 اینچ و چهار دستگاه ماشین لباس شویی بوده که در اختیار این مرکز قرار گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تقدیر از مجمع خیران سلامت شهرستان شاهرود برای خدمت به مردم در بحث بهداشت و درمان، بر لزوم حمایت سپاه و بسیج از این مجموعه تأکید و ساخت یک واحد از این مرکز در فاز دوم را تقبل کرد.

از سپاه ممنونیم؛ همه کمک کنند علی اصغر عرب احمدی، عضو هیأت مدیره مجمع خیران سلامت شهرستان شاهرود نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در همراه سرای بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود گفت: این ساختمان در سه طبقه و 12 واحد احداث شده که هر واحد، از 120 تا 340 میلیون تومان هزینه داشته و به همت خیران تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک سپاه به همراه سرای بیمارستان شاهرود+ عکس

کمک سپاه به همراه سرای بیمارستان شاهرود+ عکس