مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-06سياسي

مراکز سلول درمانی در کشورهای همسایه راه اندازی می شود


ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی با همکاری وزارت امور خارجه سعی دارد تا مراکز سلول درمانی و صادرات تجهیزات سلول درمانی در کشورهای همسایه راه اندازی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصادی ریاست جمهوری، امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تلاش های وزارت امورخارجه و این ستاد درخصوص ارتباط موثر با کشورهای منطقه در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی خبر داد.

حمیدیه در جلسه ای مشترک با تعدادی از سفرای ایران در چند کشور و جمعی از مدیران عامل شرکت های حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی که در محل وزارت امور خارجه برگزار شد تاکید کرد: حمایت از توسعه و انتقال فناوری های حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و تعامل با کشورهای هدف جهت ایجاد فرصت توسعه همکاری های مشترک آموزشی و پژوهشی ایران و دیگر کشورها باید افزایش یابد.

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی همچنین ادامه داد: تلاش ها و پیگیری های وزارت امور خارجه زمینه ساز ارتباط مؤثر با کشورهای منطقه است و ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی نیز سعی دارد تا در راستای توسعه همکاری های بین المللی موضوع انتقال فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز سلول درمانی در کشورهای همسایه راه اندازی می شود

مراکز سلول درمانی در کشورهای همسایه راه اندازی می شود