مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-08ورزشي

چقدر کلاب هاوس خوب است!/ 10 نکته درباره سخنان ظریف در شبکه اجتماعی صوتی


در این دو روز همه در این باره صحبت می کنند و حتی رسانه های طرفدار توقیف و تعطیل و سانسور و فیلترینگ درباره آن نقد و تحلیل می نویسند و این یعنی پایان انحصار صدا و سیما.

- چقدر کلاب هاوس خوب است!/ 10 نکته درباره سخنان ظریف در شبکه اجتماعی صوتی در این دو روز همه در این باره صحبت می کنند و حتی رسانه های طرفدار توقیف و تعطیل و سانسور و فیلترینگ درباره آن نقد و تحلیل می نویسند و این یعنی پایان انحصار صدا و سیما.

هرچند هنوز تنها مزیت صدا وسیما که به رییس آن همچنان جسارت می دهد با ادبیات بد درباره دیگران صحبت کند پول یا مفت است و امتیاز پخش مسابقات فوتبال.

  عصر ایران؛ مهرداد خدیر- هر چند درباره یادداشت اینستاگرامی دکتر محمد جواد ظریف پیشتر نوشته ام اما این نوشته درباره حضور 6 ساعته سه شنبه شب او در شبکه اجتماعی صوتی - کلاب هاوس - است.

در نوشته قبلی آوردم هر چند آقای ظریف منتقدان خود را از خیال اندیشی و آرزو پروری برحذر می دارد و به واقع بینی و توجه به امکانات فرامی خواند اما اتفاقا چون آرزوی شان نشستن برجای او و در دست گرفتن قدرت بوده در امور دیگر واقع نگر شده اند.

  با این نگاه جناب ظریف نباید تضور کند چندان که ادعا می کنند آرمان گرا هستند چون وقتی بحث بقا درمیان باشد واقع نگر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چقدر کلاب هاوس خوب است!/ 10 نکته درباره سخنان ظریف در شبکه اجتماعی صوتی

چقدر کلاب هاوس خوب است!/ 10 نکته درباره سخنان ظریف در شبکه اجتماعی صوتی