مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-07اقتصادي

دو تصفیه خانه فاضلاب واحد صنعتی در ملایر افتتاح شد


همزمان با هفته محیط زیست، دو تصفیه خانه فاضلاب واحد صنعتی در ملایر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیده مریم محمدی چهارشنبه در مراسم تصفیه خانه های فاضلاب صنعتی در ملایر با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرستان ملایر یکی از شهرستان هایی بود که بیشترین پروژه های زیست محیطی در آن افتتاح شد؛ اظهار کرد: سال گذشته در کل استان 21 تصفیه خانه فاضلاب افتتاح شد.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه شرکت خشکبار ملایر با اعتبار 4 میلیارد تومان و تصفیه خانه کشتارگاه صنعتی دام با اعتبار 3 میلیارد تومان افتتاح شد؛ افزود: افتتاح این تصفیه خانه ها نهمین و دهمین تصفیه خانه واحدهای صنعتی شهرستان ملایر است و تلاش می کنیم محیط زیستی سالم و عاری از هر گونه آلودگی برای نسل های آینده به جا بگذاریم.

مدیرکل محیط زیست استان همدان با بیان اینکه واحدهای صنعتی بخشی از منابع آب سالم را مصرف می کنند، گفت: هر لیتر فاضلاب این واحدهای صنعتی، 100 مترمکعب از آب سالم را آلوده می کند پس در صورت نفوذ به آب های زیرزمینی حجم بالایی از آب آلوده خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی با تولید فاضلاب و پساب، موظف به احداث تصفیه خانه هستند، گفت: افتتاح پروژه های زیست محیطی در شهرستان های فامنین، نهاوند و اسدآباد و برگزاری دوره های آموزشی در ملایر از جمله برنامه های ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو تصفیه خانه فاضلاب واحد صنعتی در ملایر افتتاح شد

دو تصفیه خانه فاضلاب واحد صنعتی در ملایر افتتاح شد