مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-13سياسي

ایمن سازی بازار تهران به طور جدی دنبال شود


رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه ایمن سازی بازار تهران به طور جدی دنبال شود، گفت: میراث فرهنگی مورد احترام همه است اما باید مدنظر داشت در مکانی که ایمنی در خطر است میراث فرهنگی و اوقاف نمی توانند مانع باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، محمد حسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور در جلسه بررسی وضعیت و ایمن سازی بازار بزرگ تهران که ظهر امروز در استانداری تهران برگزار شد گفت: باتوجه به تاکیدات مکرر رییس جمهور و وزیر کشور مبنی بر اینکه ضمن حفظ احترام برای کسبه بازار بزرگ تهران، باید همه تلاش کنیم برای مقابله با مخاطرات طبیعی و انسان ساخت، ایمنی لازم در بازار بزرگ تهران فراهم شود.

وی افزود: وزیر کشور در همین زمینه چندین بار از بازار بزرگ تهران بازدید کردند و نظرات کسبه و متولیان بازار را در خصوص وضعیت و ایمنی بازار دریافت کردند.

نامی با بیان اینکه مشکل عمده بازار بزرگ تهران کنار هم قرار گرفتن توزیع و تولید اجناس در محل بازار است گفت: تولید باید از بازار دور و به شهرک های صنعتی منتقل شود.

رییس سازمان مدیریت بحران گفت: جلسات بسیاری در گذشته برای ساماندهی بازار برگزار شده اما اکنون وزیر کشور مصمم است تا وضعیت بازار سریعا تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی بازار تهران به طور جدی دنبال شود

ایمن سازی بازار تهران به طور جدی دنبال شود