مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-03اقتصادي

تازه ترین گفته های وزیران نفت و انرژی اوپک پیش از نشست 186


شماری از وزیران نفت و انرژی اوپک پیش از آغاز نشست 186 این سازمان در وین بر اتخاذ تصمیمی صحیح برای تضمین تعادل و ثبات در بازار نفت تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، حیان عبدالغنی، وزیر نفت عراق در بدو ورود به وین گفت: ما هرگز درباره گرفتن تصمیمی که همسو با دستیابی به تعادل و ثبات بیشتر در بازار جهانی نفت باشد تردید نخواهیم داشت.

وی در تازه ترین اظهارنظرش در پاسخ به پرسشی درباره کاهش عرضه احتمالی روزانه یک میلیون بشکه ای ازسوی اعضای ائتلاف اوپک پلاس به خبرنگاران گفت: هنوز برای صحبت درباره عددی خاص زود است و ما هنوز وارد این مرحله از مذاکرات نشده ایم.

در همین حال، سهیل المزروعی، وزیر انرژی امارات متحده عربی گفت: ما مشتاقانه منتظر توافقی هستیم که تعادل عرضه و تقاضا را تضمین کند.

عبدالعزیز بن سلمان، وزیر انرژی عربستان هم پیش از ورود به دبیرخانه اوپک برای حضور در صدو هشتادو ششمین نشست عادی این سازمان در پاسخ به پرسشی درباره اینکه امروز درباره چه موضوعی مذاکره خواهید کرد پاسخ داد: مسائل بسیار زیاد و هیجان انگیز.

وزیران نفت و انرژی کشورهای عربستان، امارات متحده عربی، عراق، الجزایر پیش از عزیمت به دبیرخانه اوپک برای حضور در صد و هشتاد و ششمین نشست عادی این سازمان در هتل پارک حیات وین ملاقات و مذاکراتی چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین گفته های وزیران نفت و انرژی اوپک پیش از نشست 186

تازه ترین گفته های وزیران نفت و انرژی اوپک پیش از نشست 186